2011. szeptember 20., kedd

Vegyestál csabai karajjal és rozmaringos csirkecombbal



Nem is igazán receptnek szánom - hisz ilyet mindenki tud készíteni -, mint inkább ötletnek, és a fotó is csak azért készült, mert mutatósnak, szép színesnek találtam.  Csak tippként említem meg, hogy kevés, előző napról  maradt ételből is lehet szépet, finomat kihozni.
Volt pár szelet kolbásszal töltött sült karaj és egy kis rizs maradék. A rizshez pároltam borsót és sárgarépát, lett belőle rizi-bizi, sütöttem egy-két csirkecombot rozmaringgal megszórva, és hasábkrumplit hozzá.
A savanyúság uborka és marinált paprika volt, csak sajnos már réges-rég elfogyott.



3 megjegyzés:

  1. Valóban nagyon guszta tál. De igazuk volt az én olvasóimnak, hogy éhesen nem szabad nézelődni. Most már belátom. :)))

    VálaszTörlés
  2. Igazi vegyestál, nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon jól néz ki.

    VálaszTörlés