2024. február 15., csütörtök

Mákos piskótatekercs citromos krémmel








Nagyon finom süteményt sütöttem, mutatós és ünnepélyes volt.

A receptes könyvet amiben benne van a receptje még karácsonyra kaptam, aztán mikor végiglapoztam meglepve, de nagy örömmel vettem észre, hogy kedves ismerős arcot láttok benne, ugyanis a könyv beküldött recepteket tartalmaz. Az egyik recept beküldője Kard Éva volt, a Gizi receptjei blog háziasszonya, így elsőnek ezt sütöttem meg. A recept Gizi blogján is fent van, ITT. Nagyon-nagyon finom lett, köszi szépen a receptet!

Mindent ugyanúgy készítettem, mint ahogy le van írva, annyi különbséggel, hogy mascarpone helyett krémtúrót, és tejszínhab helyett cukrászhabot használtam.

A süti receptje és elkészítése itt a könyvben is olvasható:




A könyv boratója



12 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki és finom lehet! Tudnám szeretni !

    VálaszTörlés
  2. Én is első ránézésre azt gondoltam: de guszta ! Hát igen szemnek szép, viszont - bevallom - valami okból én a citromos krémet nem kedvelem. De szerintem csokis krémmel is finom lehet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mari, nekünk nagyon ízlett, de mi szeretjük a citromos édességeket. De csokis krémmel is biztos el lehet készíteni, és úgy is finom lehet.

      Törlés
  3. Nagyon szép lett a sütemény. Biztos ízlene nekem is, mert minden hozzávalót kedvelek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ani, szívesen megkínálnálak vele, de sajnos már elfogyott 😀.

      Törlés
  4. Drága Katikám, nagy örömet szereztél nekem azzal hogy éppen az én receptemet sütötted meg elsőnek a könyvből. Gyönyörű lett a piskótatekercset, nagyon szépen díszítetted, és örülök hogy ízlett! Váljék kedves egészségetekre! Külön is szeretném megköszönni, hogy belinkelted a blogomból a receptet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Éva, nagyon finom volt, aki evett belőle, mindenkinek nagyon ízlett!

      Törlés
  5. De szuper, gratulálok mindkettőtöknek! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, és biztos mondhatom Gizi nevében is 😀!

      Törlés
  6. Én szeretem a citrom fanyar ízét, mákkal párosítva pedig verhetetlen ízkombináció. Nagyon szép az egész, biztos öröm volt megenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Nea, nagyon finom volt, a tésztája is, és a krém is!

      Törlés