2019. november 6., szerda

Gesztenyekocka - és 9 éves lett a blogom 🌺



Könnyű, habos sütit sütöttem, amit inkább csak gesztenye ízű kockának mondanék - de ettől függetlenül finom volt. A kakaós tésztáját 6 tojásból sütöttem, úgy mint egy piskótát, kevés vaj és sütőpor hozzáadásával, a tetején csokiforgáccsal megszórt Meggle cukrászhab van, a közepén pedig "gesztenyekockához" való Dr.Oetker Süti Puding, melynek elkészítésekor a tasak használati utasítását követtem.

Ismét egy évvel öregebb lett a blogom. Olyan hihetetlen, hogy már 9 éve kezdtem hozzá, de azóta is nagyon örömmel csinálom, a főzést-sütést, utána a fényképezést, a posztolást....
Hát igen, a fényképezés elég sok időt elvesz, és hogy az ételeket, sütiket csak akkor szabad megenni, megkóstolni, amikor már le vannak fényképezve, ezt már a férjem is tudja. Bizonyára ez  máshol is így van. 😉
A hosszú évek során sok jó ismerősre, mondhatnám barátnőre is szert tettem, bár még személyesen senkivel sem találkoztam, de mégis olyan érzés, mintha "száz éve" ismernék mindenkit. Ezúton köszönöm nektek a sok hozzászólást, a kedves szavakat, melyek olvasása nagy öröm nekem.
Végezetül csak annyit, hogy remélem még nagyon sokáig tudok ezzel foglalkozni, és tudom nézni a sok szép, guszta és finom receptet és a fényképeket, amiket Ti mindnyájan készítetek....




18 megjegyzés:

  1. Istenke éltesse a blogodat még nagyon sokáig, amíg örömet jelent mindez neked. Én szinte kezdetektől követem a szuper kis receptjeidet és a csodás utazásokról az izgalmas beszámolóidat. Nagyon szeretek nálad időzni és szerintem ez a jövőben is így marad. Várom a további ötleteket, fotókat, élménybeszámolókat. Nagyon csinosak lettek a gesztenyekockák, el tudnék falatozgatni most belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy Nea! Én is nagyon szeretem a blogodat, mindig várom az újabb receptjeidet, a szép, hangulatos fotóiddal 😊

      Törlés
  2. Boldog blogszülinapot és kívánok még hosszú kellemes időtöltést blogod vezetéséhez és természetesen hogy mi is csodáljuk ezeket a finomságokat! Ezt a sütit is szívesen megkóstolnám:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen kedves Éva, remélem így lesz. 😊
      A sütivel szívesen megkínáltalak volna... 😊

      Törlés
  3. Gratulálok, és boldog blogszületésnapot kívánok! Tiszta szívből kívánom, hogy még nagyon sokáig élvezd a blogolással járó feladatokat, és ehhez jó egészséget kívánok. Szívesen nézelődöm Nálad, és jó nagyokat nyelek a sok finomság láttán, mint pl. ez a finom gesztenyés sütemény.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen kedves Gizi! Én is szívesen nézelődöm nálad.... 😊

      Törlés
  4. Isten eltesse sokaig a blogodat, de foleg az irojat, hogy meg szamos evig tanulhassunk jobbnal jobb recepreket toled. Kar hogy abbol a finom sutibol nem kostolhatok, pedig nagyon szereteeeem! Puszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Juci, nagyon kedves vagy 😊

      Törlés
  5. Katalin, Isten éltessen sokáig Téged is, a blogot is! Sok erőt és egészséget kívánok a folytatáshoz, a Te és a mi örömünkre is! :-) Süssél-főzzél még sok ilyen finomságot, mint ez a süti is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Melinda, én is remélem, hogy sokáig tudok még foglalkozni a blogommal 😊

      Törlés
  6. Kedves Katalin sok örömet, jó egészséget kívánok a blogod további írásához, és minden más írásodhoz is, mert mindent örömmel olvasok. Szeretem a sok jó receptet, a szép utazási fotókat és a beszámolóidat. Ez a gesztenyés süti csodálatosan szép és biztos nagyon finom.
    Egyébként az én blogom is pont 9 éves lett most novemberben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen kedves Lívia! Neked is gratulálok a 9 évhez, és várom az új receptjeidet 😊

      Törlés
  7. Kicsit elvesztem most az unoka miatt, de ideértem végre. Isten áldását kívánom neked, hogy sokáig tudjad írni a recepteket mindannyiunk örömére és hasznára. Nagyon szeretek itt nézelődni, inspirálódni. Gratulálok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Ani a kedves soraidat, remélem még sokáig fogok még örömmel sütni-főzni és a blogomat írni 😊

      Törlés
  8. Kedves Katalin! Sok szeretettel gratulálok! Isten éltessen sokáig Téged és a blogodat is! Nagyon szeretek nálad nézelődni, mert gyönyörű és finom dolgokat készítesz, amikről csodás fotókat teszel közzé. A további blogíráshoz jó egészséget kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönök szépen mindent kedves Vanilin, örülök hogy szeretsz nálam nézelődni 😊

      Törlés
  9. Katalin,szeretettel gratulálok a blogodhoz,szívesen olvasom a recepteket, csodálom a kirándulások fotóit,valamint a leírásokat a helyszínekről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen kedves soradat, továbbra is legyél vendégem a konyhában és a kirándulásainkon 😊😊

      Törlés