2024. március 14., csütörtök

Puding-kokárda - március 15-re







Március 15-re készítettem ezt az egyszerű pudingot, a nemzeti színekkel. Vagyis azokkal akartak lenni, de a piros ilyen lett.... ilyen volt az ételfesték. De nem baj, a szimbólum megvan, és finom is lett.

Egy tejszín ízű pudingport megfőztem a hagyományos módon, majd háromfelé választottam. Amit a fehérnek szántam hagytam a saját színén, a másik kettőt ételfestékkel színeztem meg. A három kehely aljába pár darabka babapiskótát tettem, és arra mertem rá a forró pudingot.

A kokárdának az összeállítása a férjem ötlete volt 😊, a tálkába két kerek süti- illetve kis pogácsa szaggatót tettünk, így elszeparálódtak a színek. Megtöltöttük, aztán pár perc múlva már ki lehetett emelni a formákat.
Tetején tejszínhabbal tálaltam.

Később jutott eszembe, hogy a zöld festéket lehetett volna zöld színű mandula aromával helyettesíteni, a világosba esetleg kókuszreszeléket vagy citromlevet is tenni, a pirosba piros szörpöt.... akkor még ízletesebb lett volna, de így is finom volt, ízlett.





10 megjegyzés:

  1. Nagyon mutatós, és finom kis kokárdákat készítettél. Gratulálok a férjednek, nagyon ötletesen oldotta meg a rétegeket. El tudom képzelni hogy az ízesítéssel is nagyon finom lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, kedves Éva! Majd legközelebb, megpróbálom az ízesítésekkel, amit írtam... 😊

      Törlés
  2. Nagyon ügyesek vagytok ! Ötletes , finom és nagyon mutatós!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletes és gyönyörű színe van. Én is szívesen elkanalazgatnám, így ebéd után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépe Nea, finom volt, szívesen megkínálnálak, de már elfogyott 😊.

      Törlés
  4. Nagyon jól néz ki. Ügyesen megoldottátok a rétegeket. Sajnos a piros ételfesték ilyen. Én is megjártam már vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen Ani! A málnapirosként árult festék sajnos ilyen, más meg nincs...😊

      Törlés
  5. Nagyon ötletes és látványos, ügyes! :-)

    VálaszTörlés