2024. április 29., hétfő

Bagett tépett hússal


A bagett megtöltve sok finomsággal, tálalva...


Még csak kettévágva...

...és korábban, még egyben


Múltkor készítettem hamburger zsemléket, most ugyanazzal a recepttel bagetteket is sütöttem, annyi különbséggel, hogy 2-3 dkg liszttel többet vettem, és picivel több tejet. Kettő bagettet csináltam, tetejére pedig reszelt sajt és lenmag került.

Már többször hallottam, láttam tépett húsos szendvicseket, gondoltam csak finom lehet. És az is lett 😋! De jó ötlet a maradék sült hús hasznos felhasználására, és egy új, ízletes étel elkészítésére.

Maradt kevés kolbásszal töltött sült karajunk, amit kisebb darabokra szedtem szét, és saját zsírjában kicsit megpirítottam még. A hús a salátához képest kevés volt, de nekünk nem szempont a sok hús.
A bagetteket kettévágtam, rövid ideig pirítottam a vágott oldalukat is a hús zsírjában, majd megkentem mustárral, és kezdtem megpakolni. Alulra füstölt sajt került, majd felváltva vegyes saláta, uborka, a húsdarabkák, lila hagyma, olívabogyó, retek, és meglocsolva ketchuppal. 

Jó étvágyat, ha valaki kedvet kapna valami hasonlóhoz!


A bagettek már a tepsiben, lekenve tojással....

...és rajtuk a sajt és a lenmag is

Kisülve



8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek és finomak lehettek ilyen bőségesen megtöltve! Váljon egészségetekre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen kedves Éva, finom vacsora volt!

      Törlés
  2. Nem véletlen, hogy én évtizedek óta csak magam sütötte kenyeret (kenyérfélét) eszem. Össze sem lehet hasonlítani a boltival. A te alkotásaid is csodásak....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Mari, nagyon finom volt ez a bagett! Mert ugye az otthoni mindig jobb! 😋

      Törlés
  3. Már látványra is imádni valóak, a sok finomsággal pedig eltudom képzelni az ízét. Gyönyörűek lettek a bagettek, remek recept, ki kell hogy próbáljam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Éva, próbáld ki, biztos ízlik majd! 😋

      Törlés
  4. Nagyon jól néznek ki. Az otthoni mindenben jobb, tényleg.

    VálaszTörlés