2018. június 21., csütörtök

Kentucky csirkemell petrezselymes-rozmaringos újkrumlival



Nem szoktunk gyors étkezdékbe járni, így nem is tudom, hogy milyen ott a Kentucky csirkemell, de ez nagyon finom, omlós lett. Gyorsan fogyott, így csak egy gyors fénykép készült róla... 😋

Hozzávalók: csirkemell, só, őrölt bors, cayenne bors, szárított bazsalikom, oregánó és rozmaring, őrölt gyömbér, mustár, liszt, tojás, natúr kukoricapehely.

Elkészítése:
A csirkemellet kisebb szeletekre vagy nagyobb csíkokra vágjuk. Sózzuk, fűszerezzük, enyhén megkenjük mustárral, és így ebben a pácban hagyjuk állni pár órát, vagy akár egy éjszakát is.
Sütés előtt a kukoricapehely felét finomra, másik felét darabosra törjük. A húsdarabokat lisztbe, tojásba, majd a kukoricapehelybe forgatjuk, és bő olajban kisütjük. 

Az apró újkrumplit héjastul sós vízben megfőzzük, majd leszűrjük. Teflon serpenyőben kevés olajon szép aranybarnára pirítjuk, majd meghintjük vágott petrezselyemmel és rozmaringgal.




5 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik és "annyira" nem is komplikált. Egy kis változatosság a sültcsirke vonalon. Én legalábbis nem ettem még ilyent és holnap ki fogom próbálni.Minden hozzávaló van itthon.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom, ropogós a kukoricapehelytől, én is sokszor készítem így a húsokat a hagyományos panír helyett, mert egészségesebb is. Nagyon guszta, hű, de éhes lettem.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta, ez nekünk is jöhetne.

    VálaszTörlés
  4. Még nem is hallottam. Tőled mindig lehet tanulni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen mindannyiótoknak! Jó étvágyat, ha elkészítitek, vagy hasonlót süttök :-)

      Törlés