2018. december 4., kedd

"Főzzünk boszilevest" - blogjátékom eredményhirdetése


Majdnem egy hónap telt el, mióta meghirdettem blogszülinapomon ezt a játékomat. Egy játékos feladvány is volt benne, amit meg kellett fejteni, és egy levest kellett főzni és posztolni. Azt hittem jó móka, szórakozás lesz, és sokan fogtok jelentkezni..... de sajnos nem így lett, kicsit el is szomorított a dolog....
Csupán ketten jelentkeztetek a játékra, kedves Nea és Éva, aminek nagyon örültem, hisz mindkettőtök blogját nagyon szeretem. Így most két finom, ínycsiklandó levessel lettünk gazdagabbak 😋...
Egy kis ajándékot is ígértem, és most sorsolnom kellett volna. De úgy döntöttem, hogy ha már csak ők ketten vettek részt, így mindkettőjüket egyformán megajándékozom egy kis csekélységgel.
Mindenképpen valami saját készítésűt is szerettem volna adni, ezért horgoltam egy-egy kis színes edényfogót, ezenkívül küldök nekik még egy finom, tartósítószer-, ízfokozó- és adalékanyag mentes zöldséghez való grillfűszer keveréket, és néhány szárított erős paprikát, Apukám kertjéből.

Legyetek szívesek elküldeni az email címemre a postai címeteket, ahova elküldhetem majd ezt a kis ajándékot.

A két leves:

Nea Hamburgi levese

Éva zöldborsólevese májgaluskával


Ez volt a feladvány: 

A képen látható boszorkányleves hozzávalóit kellett megfejteni. Ahány kis paca van a hozzávalók szövegében, annyi belűvel kellett kipótolni.



A megfejtés:

2 darab sárkány fog
2 kanál denevér vér
1 csomag kígyónyelv
1 marék tigris szőr
1 liter békalencse
2 darab légy
8 darab pókláb
1 üveg krokodilkönny
1 csipet őrölt rákpáncél


Végül az ajándékok, amit küldeni fogok:





10 megjegyzés:

  1. Sajnálom hogy nem volt több jelentkező játékodra! Örülök a kedves ajándékodnak amit nagyon szépen köszönöm jó volt játszani!

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, hogy ilyen kevesen jelentkeztek s elszomorítottunk... De azért két finom leves érkezett! :-) Én már korábban kinéztem a piszkozataim közül egy boszorkányosan egyszerű levest, amit a játékodra szántam, s ma, hogy közzétettem, jöttem rá, hogy lejárt a határidő. Nem csak azt, még blogom 8. évfordulóját is elfelejtettem... Ez az időszak mindig olyan kapkodósra sikeredik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom hogy kicsit elkéstél vele, jó lett volna a Te különleges leved is a játékban.... Igen, ez a karácsony előtti időszak mindig olyan rohanós...

      Törlés
  3. Ne légy szomorú! Sajnos egyre kevesebb idő, erő marad mindenkinek mindenre. Nagyon köszönöm az ajándékot, a handmade dolgokat nagyon szeretem. Évának is gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira azért nem vagyok szomorú, már túltettem magam rajta :-)
      Remélem tetszik majd a kis ajándék, mindkettőtöknek :-)

      Törlés
  4. Gratulálok én is a két nyertesnek. Neked is Kati, mert ügyes vagy, hogy kézműveskedtél. Annál kedvesebb ajándék nincs, mint amikor magunk készítünk valamit.
    Egyébként én nem csodálkozok azon, hogy nem jelentkeznek játékra az olvasók, mert ez már régóta abbamaradt. Amikor 8 évvel ezelőtt elkezdtem a blogolást még nagyon gyakori volt, de ma már nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Lívia! Szeretek kötni, horgolni, hímezni, mikor a lányom kicsi volt sokat agyagoztunk, só-liszt gyurmáztunk, sok babaruhát is varrtam, azt is szerettem, stb.... Úgyhogy szeretek kézműveskedni, valamikor több, valamikor kevesebb sikerrel.... :-)

      Törlés
  5. Kati, gratulálok a játék szervezéshez, a résztvevőknek pedig gratulálok a gusztusos finom levesekhez, és a nyereményekhez! Kati, nagyon ügyes vagy a kézimunkában!
    Sajnálom, hogy nem tudtam részt venni, és igaz, hogy kicsit később, de szívesen olvastam róla. 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Marcsi, sajnálom, hogy nem tudtál rész venni a játékban, jó lett volna, ha minél többen jöttök...

      Törlés