2013. április 27., szombat

Díjat kaptam


Az utóbbi napokban két kedves blogtársamtól is megkaptam ezt a díjat, Marisztól is, és Gerditől is. Ez úton szeretném még egyszer megköszönni nekik, hogy gondoltak rám.


Talán nem haragszik meg senki, de úgy döntöttem, hogy ezt most nem küldöm tovább - a díjjal járó szabályok szerint - további négy személynek, mert úgy láttam, hogy már sokan megkapták, vannak akik több helyről is. 
De mivel a képre egy hatalmas virágcsokor van rajzolva, ezért most összeszedtem én is egy szép nagy "virágcsokrot", melyek a mai pilisi kirándulásunkon, a Ziribár tetején készültek - ahol nagyon sok szép tavaszi virág nyílt már  -,  és küldöm minden kedves blogtársamnak és olvasómnak.


Tavaszi hérics

Íriszek

Kutyatej

Írisz kis szöcskével

Tavaszi héricsek


Kutyatej kardos lepkével

Virágzó bokor kardos lepkével


Írisz

Kankalin



6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjadhoz! Köszi ezt a sok szép virágot csodálatosan szépek !Régen jártam már a másik blogjaidon pedig biztos van rajta sok szép természeti kép!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Éva! A pilisi blogomon van elég sok új bejegyzés, a mözsin egy-kettő, de a többin most nem nagyon....

    VálaszTörlés
  3. Szépek a virágos fotók! Főleg a lepkés:-)

    VálaszTörlés
  4. Hű, de csodás fotókat készítettél!
    Ebből is látszik, hogy végre itt a jó idő!

    VálaszTörlés
  5. Katalin, gratulálok az igazán megérdemelt dilyat, és nem gzőzök csodálkozni a csodaszép virágokon. Fantasztikus fotókat készitettél, olyan mint egy profi üdvözlő lap!

    VálaszTörlés
  6. Gerdi, Marisz, Elisabeth köszönöm!

    VálaszTörlés