2020. december 7., hétfő

Eredményhirdetés a 10 éves blogom alkalmából hirdetett blogjátékról


Elmúlt egy hónap, mióta meghirdettem ezt a játékot. Nagyon jót játszottunk! 😔
Egy leopárd kalácsot kellett volna sütniük a jelentkezőknek, de nagy szomorúságomra csak egy jelentkező volt, Éva. Nagyon sajnálom hogy másokat nem érdekelte, azt hittem jó játék lesz, hisz az utóbbi években (majdnem) mindenkiből teljesen kiveszett a játékkedv.....
Így nem kellett sorsolnom, Éva lett a nyertes 😊, akinek szívből gratulálok, mert egy szép és finom kalácsot sütött. Köszönöm szépen, hogy játszottál!

A nyereményed kedves Éva pedig egy általam készített hímzett kis teás zsákocska, amit remélem örömmel fogadsz majd!

Az Éva által sütött kalács....

...és az általam hímzett zsákocska



6 megjegyzés:

  1. Gratulálok Évának, nagyon szép és ízléses az ajándéka. Katalin ne szomorkodj, jó volt az ötlet, talán nem is a játékkedvvel van a baj. Gondoltam, hogy benevezek én is, de teljes idős állás mellett nagyon kevés a szabadidő, leginkább a hétvégére marad minden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nea, nagyon szeretek kézimunkázni, gondoltam ez az apróság szép ajándék lesz.
      Igen, az a fránya idő mindig kevés 😊.

      Törlés
  2. Nagyon sajnálom hogy nem volt több jelentkező a játékodra! Nagyon szépen köszönöm a játék lehetőségét és öröm számomra a kedves ajándékod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen kedves Éva, remélem hamarosan megérkezik majd 😊.

      Törlés
  3. Drága Katalin! Nagyon sajnálom, hogy mégsem játszottam, pedig komolyan gondoltam a nevezést. A költözés és más gondok teljesen kiverték a fejemből. Évának gratulálok. Te meg ne szomorkodj! Talán legközelebb több játékos lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Ani, semmi gond 😀. Hogy lesz-e legközelebb játék, azt még nem tudom. Egyenlőre biztos nem... 😃

      Törlés