2012. március 6., kedd

"Nyúlnyaka" leves




Amikor két héttel ezelőtt a vadas nyulat készítettem, csak a nyúl combjait használtam fel. Nyaka részéből  -  amin elég sok hús is volt  -  és a májából finom levest főztem, sok zöldséggel, hagyományos módon, mintha tyúk- vagy marhahúslevest készítenék. 

Tettem bele sárga- és fehérrépát, zellert, karalábét, gombát, hagymát, fokhagymát és egy kisebb paradicsomot. Ezenkívül sokféle fűszerrel ízesítettem: borókabogyóval, szegfűborssal, fekete borssal, korianderrel, szerecsendióval, gyömbérrel, házi ételízesítővel (szárított zöldségőrlemény, ami a leveseknek szép színt ad), petrezselyem- és zeller zöldjével.
Metélt tésztával tálaltam.



3 megjegyzés:

  1. De jó lenne most egy kis nyúlhús. Finom lehet vele a leves.

    VálaszTörlés
  2. Köszi lányok, finom volt a nyúlhús, levesnek hasonló volt, mintha csirkéből készítettem volna.

    VálaszTörlés