2016. január 16., szombat

Harcsapaprikás nokedlivel



Hozzávalók: kb. 30-40 dkg harcsafiléhez 1 szelet füstölt szalonna, 1 nagy fej vöröshagyma, 1 paradicsom, 1-2 szelet kápia paprika, só, bors, törött paprika, olaj, tejföl, liszt.

Elkészítése:
A szalonnát kis kockákra vágjuk, kisütjük, és kivesszük a zsírjából. Az apróra vágott hagymát és a kis csíkokra vágott kápiát a zsíron megdinszteljük. Megszórjuk törött paprikával, felengedjük vízzel, sózzuk, borsozzuk, hozzáadjuk a paradicsomot és a kisült szalonnát. Fedő alatt kb. 15 percig főzzük.
Közben a harcsaszeleteket kockára vágjuk, sózzuk, és paprikás lisztbe forgatjuk. Olajon hirtelen kisütjük, majd az előfőzött szaftba tesszük. Már csak egész rövid ideig főzzük így együtt, kb. 8 percig. Ekkor 1-2 kanál lisztet elkeverünk 2-3 kanál tejfölben, és óvatosan behabarjuk vele a paprikást.
Nokedlivel tálaljuk. Finom könnyű halétel....

A hagymás, paprikás, paradicsomos szaft előfőzése

A haldarabok paprikás lisztben való megsütése

A hal még egy kis ideig együtt fő a szaftban, majd tejföllel behabarjuk



2 megjegyzés:

  1. Hogy én ezt mennyire szeretem túrós csuszával.... <3 Nem is olyan bonyolult elkészíteni, köszi a receptet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most készítettem először. Túrós csuszával kicsit furcsának találtam, ezért készítettem hozzá nokedlit :-)

      Törlés