2019. április 12., péntek

Ehető húsvéti kert - játék Aninál



Húsvéti játékot hirdetett Ani, "A parókia konyháján túl" blog háziasszonya, hogy készítsünk ehető szemléltetést a feltámadásról.

Elsőre nagyon nehéznek tűnt a feladat, mert Ani egy szép saját kekszből sütött kompozíciót készített, a három kereszttel, az üres barlanggal és a feltámadt Jézussal, ahogy Lukács evangéliuma is mondja, "Mit keresitek a holtak közt az élőt? Nincs itt, mert feltámadt."

Aztán hamar megszületett az ötletem egy nagyon egyszerű golgotához és az üres sír ábrázolásához, hogy nyers zöldségekből: krumpliból, brokkoliból, karfiolból, salátából és zöldhagymából álljon, egy-két most nyíló kis virággal, és egy egyszerű sós kalácsféle tésztából megsütött keresztekkel és Jézussal. És íme ilyen lett, az üres barlangot pedig egy fél kókuszdióhéj szimbolizálja...





7 megjegyzés:

  1. Nagyon kitaláltad ügyes vagy. Nekem eddig még nem jött el az alkotás de még az ötlet sem sajnos leblokkoltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva! Van még pár nap, talán még kitalálsz valamit :-)

      Törlés
  2. Nagyszerű lett! Köszönöm, hogy játszol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ani, én is köszönöm a játékot!

      Törlés
  3. Nagyon ügyes vagy, szép, ötletes kompozíció lett.

    VálaszTörlés
  4. Ízlések és pofonok - mint tudjuk különbözők.
    Nekem egyáltalán nem tetszik. Sőt !
    EZ NEM az a kategória amiből sütit kell csinálni.
    Szerintem.

    VálaszTörlés