2012. március 27., kedd

Tojásegér

Az egerek jól érzik magukat a kukorica között 

Adhatunk nekik sajtot is, mert ugye minden egér szereti a sajtot 

Hozzávalók: főtt tojás, a fülüknek retek, a szemüknek fekete bors, az orruknak sárgarépa, a farkuknak és a bajuszuknak snidling, díszítéshez uborka és sajt, alapnak majonézes kukorica.

Az ötlet sajnos nem az enyém, az internet útján kaptam egy diasort, azon láttam meg. Nagyon ötletesnek és mutatósnak találtam, mindjárt megtetszett, ezért én is elkészítettem. Az egér egyes "testrészeinek" behelyezéséhez kis mélyedést vagy vágást ejtettem. Csak fordítva kellett volna csinálnom, a tojás csúcsosabb felénél kellett volna az egér fejét kialakítanom, akkor jobban néznének ki.

13 megjegyzés:

  1. De helyesek, olyan húsvéti reggelinek tűnik...:)

    VálaszTörlés
  2. Tüneményesek!
    Az én kislányom teljesen beleszeretett, húsvétkor műsorra tűzzük!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de aranyosak! Még sajtot is kaptak. :)))))

    VálaszTörlés
  4. Na húsvét reggelre én is ilyet készítek, olyan kis aranyosak:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyesen összeállítottad ezt a hangulatos húsvéti hidegtálat!!! :) Bájos!

    VálaszTörlés
  6. Lilla, Edi, Petra, Kati, Vicuska, köszönöm! Húsvéti reggelinek valóban nagyon megfelelő. Nekem nagyon megtetszett, ezért készítettem el, csak mint írtam, a hegyesebb végén kellett volna a fejüket kialakítanom, akkor jobban egér kinézetük lenne :)

    VálaszTörlés
  7. Katalin, én is megköszönöm a húsvéti ötletet. Az unokáimat el fogom bűvölni egy ilyen mutatós-finom reggelivel.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szívesen Marisz! Örülök, hogy tetszik, a gyerekeknek biztos még jobban, nagyon ötletes, bárki is találta ki.

    VálaszTörlés
  9. Jajj Kati, ezek a tündéri kis egerek, a rózsaszin retek fülekkel? hát, ezt okvetlen kell hogy csináljam a kis unokámnak, nagyonszereti a kis srác a kemény tojást...pontosan ma volt a hatodik szüli napja. Köszi hogy feltetted ezt a fantasztikus ajánlatot Husvétre!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Elisabeth örülök, hogy tetszenek az egerek :)
    Kis unokádnak boldog szülinapoz kívánok!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó! Tökéletesen megkomponált ki csendélet és még finom is! :)

    VálaszTörlés
  12. Elkészítettem húsvét reggelre, nagy sikerem volt vele:) Köszönöm:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...