2012. március 27., kedd

Tojásegér


Az egerek jól érzik magukat a kukorica között 

Adhatunk nekik sajtot is, mert ugye minden egér szereti a sajtot 

Hozzávalók: főtt tojás, a fülüknek retek, a szemüknek fekete bors, az orruknak sárgarépa, a farkuknak és a bajuszuknak snidling,
a díszítéshez: uborka és sajt,
alapnak: majonézes kukorica.

Az ötlet sajnos nem az enyém, az internet útján kaptam egy diasort, azon láttam meg.
Nagyon ötletesnek és mutatósnak találtam, mindjárt megtetszett, ezért én is elkészítettem. 

Elkészítése:
Az egér egyes "testrészeinek" behelyezéséhez kis mélyedést vagy vágást ejtettem. Csak fordítva kellett volna csinálnom, a tojás csúcsosabb felénél kellett volna az egér fejét kialakítanom, akkor jobban néznének ki.



13 megjegyzés:

  1. De helyesek, olyan húsvéti reggelinek tűnik...:)

    VálaszTörlés
  2. Tüneményesek!
    Az én kislányom teljesen beleszeretett, húsvétkor műsorra tűzzük!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de aranyosak! Még sajtot is kaptak. :)))))

    VálaszTörlés
  4. Na húsvét reggelre én is ilyet készítek, olyan kis aranyosak:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyesen összeállítottad ezt a hangulatos húsvéti hidegtálat!!! :) Bájos!

    VálaszTörlés
  6. Lilla, Edi, Petra, Kati, Vicuska, köszönöm! Húsvéti reggelinek valóban nagyon megfelelő. Nekem nagyon megtetszett, ezért készítettem el, csak mint írtam, a hegyesebb végén kellett volna a fejüket kialakítanom, akkor jobban egér kinézetük lenne :)

    VálaszTörlés
  7. Katalin, én is megköszönöm a húsvéti ötletet. Az unokáimat el fogom bűvölni egy ilyen mutatós-finom reggelivel.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szívesen Marisz! Örülök, hogy tetszik, a gyerekeknek biztos még jobban, nagyon ötletes, bárki is találta ki.

    VálaszTörlés
  9. Jajj Kati, ezek a tündéri kis egerek, a rózsaszin retek fülekkel? hát, ezt okvetlen kell hogy csináljam a kis unokámnak, nagyonszereti a kis srác a kemény tojást...pontosan ma volt a hatodik szüli napja. Köszi hogy feltetted ezt a fantasztikus ajánlatot Husvétre!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Elisabeth örülök, hogy tetszenek az egerek :)
    Kis unokádnak boldog szülinapoz kívánok!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó! Tökéletesen megkomponált ki csendélet és még finom is! :)

    VálaszTörlés
  12. Elkészítettem húsvét reggelre, nagy sikerem volt vele:) Köszönöm:)

    VálaszTörlés