2013. november 18., hétfő

Tárkonyos bárányragu




Hozzávalók: egy fél bárányborda, kb. 30 dkg, 1-2 szál fehér- és sárgarépa, egy darabka zellergumó, egy maroknyi zöldbab, 2-3 kisebb krumpli, 1 hagyma, 1 csokor friss tárkony (ha nincs, szárított is jó), 1-2 szál petrezselyemzöld, só, bors, olaj vagy zsír, 2 kiskanál liszt, 1-2 kiskanál tárkonyecet.

Elkészítése:
A hagymát apróra vágtam, az olajon megdinszteltem. Hozzákevertem a többi feldarabolt zöldséget, még együtt pároltam, megszórtam a liszttel, majd a húst is hozzáadtam. Sóztam, borsoztam, felengedtem vízzel, beleszórtam az apróra vágott zöldfűszereket is, és készre főztem. A végén a tárkonyecettel ízesítettem.

A bárányoldalas

A zöldségek és a hús dinsztelése




4 megjegyzés:

  1. Ilyet én is főztem egyszer, ízlett nagyon. Szépek a korondi kerámiáid:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Kati! A korondi kerámiák nekem is nagyon tetszenek, féltve őrzött kincseim :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom tartalmas leves, gusztán tálaltad! :)

    VálaszTörlés