2023. január 3., kedd

Nyereményeim egy receptversenyen 😊


Nyereményeim mind együtt

 
Még az ősszel kezdődött egy receptverseny, "Rögös túró receptverseny" címmel, amin én is részt vettem, 71  receptemmel. Szeptember 1-től december 14-ig tartott a verseny, ahova túróval készült recepteket kellett feltölteni.
Havonta sorsoltak 10-10 db ajándékcsomagot, a fődíj pedig 4 db hűtőszekrény és 4 db Kitchen Aid robotgép volt.
Én október közepén csatlakoztam a játékhoz, és mindjárt az első havi sorsoláson nyertem egy ajándékcsomagot. És olyan nagy szerencsém volt, hogy a fődíjak egyikét, egy robotgépét is megnyertem 🍀. 
Nagyon boldog voltam, hisz ilyen nagy szerencsém nem szokott lenni....
 
Az összes beküldött recept ITT tekinthető meg, a nyeremények és a nyertesek névsora pedig ITT.


A robotgép

Az október havi sorsoláson megnyert ajándékcsomagom: egy kötény, egy konyhai kesztyű,
egy receptes könyv, egy üvegtál fedéllel és egy toll.


A receptes könyv néhány oldala....





22 megjegyzés:

  1. Aki "dolgozik" az megérdemli a jutalmat ! Azért 71 recept nem semmiség ! Szép ajándékokat kaptál - a robotgép hasznos jószág, de a receptes-könyv is biztos tartalmaz olyasmit, amit kedved lesz kipróbálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Mari! A recepteimet a blogomról másoltam át, képekkel együtt, de elég sok időt vett igénybe így is. De szívesen csináltam...😊

      Törlés
  2. Gratulálok, nagyon megérdemelted, kedves Katalin.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Lívia, nagy öröm volt ez nekem! 😊

      Törlés
  3. Gratulálok a szép nyereményeidhez és használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyereményeidhez, szuper dolgok! Jó helyre kerültek, használd őket egészséggel! Sok finomságot készíts a segítségükkel! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Melinda, jó segítség lesz mind 😊.

      Törlés
  5. Szívből gratulálok a nyereményekhez! Nekem is régi vágyam egy ilyen csodás gép, talán egyszer majd összejön. További jó sütést, főzést, használd egészséggel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nea! A gép valóban csodás, jó masszív, súlyra is nehéz. Sokféle kiegészítőt lehet hozzá venni, egy tésztakészítő biztos nagyon jó lenne, talán egyszer sor kerül rá. Van egy régi gépünk is, most helyet cseréltek 😊, azzal is csak kelt tésztát szoktam dagasztani. Az új géphez is csak a 3 féle keverő kar tartozik.

      Törlés
  6. Gratulálok Katikám! Megdolgoztál ezekért a szuper nyereményekért, nem kevés munkádba került feltölteni ezt a sok receptet..... használd őket egészséggel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen Éva a kedves szavaidat! Nagy meglepetés volt számomra, hogy megnyertem a fődijjak egyikét is, mert nemigen szoktunk szerencsések lenni nyeremények terén...

      Törlés
  7. Kedves Katalin! Nagy örömmel olvastam a nyereményedről. igazán megérdemelted. Nagyon jók a receptjeid, és sokat dolgoztál a versenyért. Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Ani, valóban sokat dolgoztam vele, két hónapon keresztül, szinte minden nap. Nagyon szépek az ajándékok, boldog voltam, hogy nyerhettem 😊.

      Törlés
  8. Szívből gratulálok! Készíts sok finomságot a nyereményeid segítségével!

    VálaszTörlés
  9. Szívből gratulálok! <3 Tudom, hogy mit érzel, hiszen én is egy receptversenyen nyertem egy ilyen gépet, csak pirosban. Nagyon jó társad lesz a konyhában, nekem is az. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen kedves Zsuzsa, ma már fel is avattuk egy finom pogácsa tésztájával! 😊

      Törlés
  10. Gratulálok, nagyon ügyes vagy, további jó munkát kívánok szeretettel Magdi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen kedves Magdi! Nagyon jól dolgozik az új gép, és jól mutat a konyhában 😊, puszillak

      Törlés