2013. július 9., kedd

Kapros juhtúróval töltött rántott gomba



Hozzávalók: 6 db közepes gomba (megtisztítva kb. 20-25 dkg), 8 dkg juhtúró, kis diónyi vaj, pár szál snidling, kapor ízlés szerint, 1 tojás, liszt, zsemlemorzsa,
a salátához: jégsaláta, konzerv csemege kukorica,
az öntethez: joghurt, mustár, majonéz, porcukor, salátához való fűszerkeverék, amiben lehet kakukkfű, petrezselyem, zsálya, bazsalikom, majoránna, és oregáno, 
tálaláskor a tetejére: apróra vágott kapor.

A juhtúrót kikevertem a vajjal, hozzáadtam az apróra vágott snidlinget és kaprot. A gombákat megtisztítottam, tönkjüket eltávolítottam, és kissé besóztam. Állni hagytam pár percig, majd megtöltöttem a túróval, és bepaníroztam úgy, hogy ahol a töltelék volt, azt a felüket kétszer paníroztam. Bő, forró olajban kisütöttem. Először a kalapjuk felőli oldalukat, majd a töltelékes felüket.
A salátához a jégsalátát felapróztam, rászórtam a kukoricát, majd meglocsoltam a joghurtos öntettel, amit a hozzávalókból ízlés szerint elkészítettem. Végül a tányéron apróra vágott kaporral meghintettem a salátát és a gombákat is.

Egyszerű, de finom nyári ebéd vagy vacsora lehet.....

A juhtúróval töltött gombák, panírozás előtt

5 megjegyzés:

  1. Ó, hogy én ezt most mennyire tudnám szeretni. Nagyon guszta! Szeretem a gombát de én még nem rántottam így pedig megtöltve ezzel a finomsággal még finomabb lehet!

    VálaszTörlés
  2. Egyszerűsége mellett is tökéletes fogás, nagyon finomat főztél-sütöttél! :)

    VálaszTörlés
  3. Imádom a rántott gombát, de még töltve és rántottan nem ismerem...habár szoktam tölteni a nagy gombát és sütni. Nagyon guszta és kimondottan finom a te módodon készitése!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csábító eledel! Rántott gomba nagy kedvenc, juhtúrós gombát is ettünk, de a kettőt együtt még nem.
    Régen keserűgombát töltöttünk juhtúróval, serpenyőben sütöttük... hú, de finom volt!

    VálaszTörlés
  5. Hű, ez nagyon finom! Én is szoktam és nagyon szeretjük!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...