2012. február 14., kedd

Sajttal töltött virsli


Hozzávalók: juhbeles roppanós virsli, füstölt sajt, bacon szalonna, tálaláskor savanyúság vagy mustár, ketchup.

Elkészítése nagyon egyszerű, most a télen már többször sütöttem. 
A virsliket a tetejükön vágjuk be, ide helyezzük a ceruza vastagságú sajtcsíkokat, majd mindegyik virslire tekerjünk 1-1 szelet bacon szalonnát, és sütőben süssük meg. Tegyünk alá sütőpapírt, így nem probléma, ha a sajtból egy kicsi kifolyik. Nagyon finom ketchup-pal, vagy mustárral is.

A virslik sajttal megtöltve....

... és szalonnába betekerve, sütés előtt

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A "Pilisjárók" című blogomra a téli és a barlangi képek után új sorozatot töltöttem fel, Esztergomról és a Vaskapu hegyről, itt tekinthető meg, akit érdekel :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet! Sokszor bajban vagyok, hogy mi is legyen a gyors vacsi, itt a tökéletes megoldás! :)

    VálaszTörlés
  2. Hannka, örülök, hogy tetszik. Idén már háromszor sütöttem, finom, és gyorsan elkészül :)

    VálaszTörlés
  3. Hmm... nagyon fincsi reggeli. De mint Hankka is írja, szerintem egy gyors vacsinak is megfelel. Köszi! :)

    VálaszTörlés
  4. Gabriella, köszi, biztos reggelire is finom, akkora még nem sütöttem, csak vacsira :)

    VálaszTörlés
  5. Gyakran szoktam én is ilyeneket készíteni, a fiúk nem bánnák, ha minden nap ez lenne a vacsi:)

    VálaszTörlés
  6. Én már nagyon régen készitettem ezt a fajta virslit, sajtal töltve, és baconnel át csavarva. Jó kis apptetizer...vagyis elő étel, kis falat nagyságra vágni, és fogpiszkálót szurni bele...guszta, és finom, mindig is elfogadnám szivesen!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...