2014. március 10., hétfő

Tavaszi saláta mozzarellával


A saláta a tálban

Ezt a finom salátát a hétvégén ettük, jól esett a sokféle friss zöldség. A fejes saláta már szabadföldi, Édesapám kertjéből, úgy mint az újhagyma is.
Fogyaszthatjuk csak önmagában, úgy is nagyon finom, de tálalhatjuk köretként rántott vagy sült halakhoz, rántott karfiolhoz és gombához, sült vagy grillezett húsokhoz....
A hozzávalókhoz nem írtam mennyiséget, ki-ki ízlésének megfelelően állíthatja össze, de mindenképpen garantált a siker....

Hozzávalók: fejes saláta, kígyóuborka, lila káposzta, újhagyma, konzervkukorica, sárgarépa, alma, friss bazsalikom, só, citromlé, olívaolaj, mozzarella golyók,
tálaláskor: majonéz.

Elkészítése:
A salátát összevagdostam, az uborkát hosszában négyfelé bevágtam, majd feldaraboltam, a káposztát felszeleteltem, a sárgarépát lereszeltem, az almát kis darabokra vágtam, az újhagymát karikákra vágtam, hozzáadtam a kukoricát, és az egészet összekevertem. Sóztam, majd meglocsoltam citromlével és kevés olívával. A mozzarella golyókat is felszeleteltem és hozzákevertem a salátához.Tálaláskor majonézzel ízesítettük még.

A saláta tányéron egy kis husival



4 megjegyzés:

  1. Sajnos nem voltam nagy saláta evő - eddig! De mostanában nagyon vágyom a salátákra - végre! :) Ilyenkor tavasszal különösen jó, ki vagyunk már éhezve a vitaminokra...
    Finom salátát dobtál össze...

    VálaszTörlés
  2. Én is csak ilyenekre vágyom mostanában:) Nagyon szép üde zöld:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok mindhármótoknak!

    VálaszTörlés