2012. december 29., szombat

Szilveszteri színes linzer

B U É K  -  2013.

Minden kedves blogtársamnak, ismerősömnek, rokonomnak, családom minden tagjának, és mindazoknak, aki olvassák a receptjeimet, boldog, szerencsében gazdag, jókedvben és egészségben bővelkedő új esztendőt kívánok!
Ha tetszett az ez évi kínálatom,  jövőre is találkozhatunk ugyanitt..... 


Hozzávalók: 20 dkg liszt, fél tasak sütőpor, ízléstől függően 8-10 dkg cukor, 1 tasak vaníliás cukor, 1 tojás, fél citrom leve, 12 dkg vaj vagy margarin, néhány csepp piros és zöld ételfesték,
a felső darabok megkenéséhez tojásfehérje, az "összeragasztáshoz" valamilyen pikáns, savanykás lekvár, a díszítéshez dió, színes cukorkadrazsé, cukorkavirágok, stb.....

A lisztet összekevertem a sütőporral, hozzáadtam a cukrot, a vaníliás cukrot, a citromlét, a tojást, a vajat, és átgyúrtam. Három részre osztottam, egyik maradt tésztaszínű, a másik kettőhöz néhány csepp ételfestéket adtam. Vékonyra kinyújtottam, kiszaggattam, a felső részeknek szánt darabok közepét is kiszaggattam, ez utóbbiakat megkentem tojásfehérjével, megszórtam vágott dióval és a cukorkadrazsékkal. Előmelegített sütőben gyorsan kisülnek. Amikor kihűltek, őszibarack- és kökénylekvárral "összeragasztottam" az összeillő párokat. Fémdobozban sokáig eltartható.


8 megjegyzés:

  1. Receptekben gazdag új esztendőtkívánok neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyosak! :)

    Boldog új évet kívánok kedves Katalin! :))

    VálaszTörlés
  3. Jó Szilveszterzést és nagyon Boldog Új Évet kívánok!Az új évben is jó sütést ,főzést!!
    Puszi:Ági

    VálaszTörlés
  4. Zoltán, Gabriella, Ági köszi szépen!
    Nektek is boldog új évet!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek mutatósak!!
    Boldog új évet kívánok!!

    VálaszTörlés
  6. Végy álarcot, tarka-barkát,
    Húzzad meg a malac farkát.
    Kívánok minden jót, szépet,
    Szerencsés Boldog Új Évet!

    VálaszTörlés
  7. Juci köszönöm!
    Hankka, köszi az aranyos kis verset :)

    VálaszTörlés
  8. Boldog új évet kívánok nektek!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...