2012. április 12., csütörtök

Húsvéti hidegtálak






Itt most négy egyszerűbben feldíszített hidegtálat láthatunk, de ízlés szerint, egy kis fantáziával csodás tálakat elkészíthetünk....

A hidegtálakat kötözött sonka, illetve házi sonka, tojás, torma, újhagyma, retek, kígyóuborka, medvehagyma, paradicsom, erős paprika, házi piros arany és ketchup felhasználásával készítettem.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Összeválogattam néhány húsvéti hidegtálat és egyéb, mutatós tojáskészítményt, mely kicsiknek és nagyoknak egyaránt kedvence lehet....


Tojásnyuszik

A tojásnyuszik hozzávalói és elkészítési módja itt olvasható.


Zöldségállatkák: katicabogarak és darazsak

A zöldségállatkák hozzávalói és elkészítési módja itt olvasható.


Tojástyúkanyó kiscsirkéivel

A tojástyúkanyó kiscsibéivel hozzávalói és elkészítési módja itt olvasható.


Tojásegerek

A tojásegerek hozzávalói és elkészítési módja itt olvasható.


Tojásgombák

A tojásgombák hozzávalói és elkészítési módja itt olvasható.


Tojáskacsák

A tojáskacsák hozzávalói és elkészítési módja itt olvasható.


Tojáskiscsibék

A tojáskiscsibék hozzávalói és elkészítési módja itt olvasható.


Húsvéti "csodatojások"

A húsvéti "csodatojás" hozzávalói és elkészítési módja itt olvasható



7 megjegyzés:

  1. Szivesen elfogadnám egy szép adagot abbol a hideg tálbol. A sonka gyönyörü...semmiféle más sonka nem pótolja az otthoni készitést!

    VálaszTörlés
  2. Mindkét tál tökéletes, nagyon szépek:) Még így húsvét után is le tudnám gyűrni:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is az jutott eszembe, hogy bár még csak most volt húsvét, olyan gyönyörűen tálaltad, hogy szívesen falatoznék belőle! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is jöhetnének még most is..:)

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok!
    Nekünk még most is van egy-két szelet sonka maradék :)

    VálaszTörlés
  6. De jól néztek ki! Odaültem volna én is az asztalotokhoz!;)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép tálalások, látom ti is szeretitek a frissen reszelt tormát, idén kaptam is a fejemre, hogy miért nem vettem! :))

    VálaszTörlés