2018. március 29., csütörtök

Tojásnyuszik


Minden kedves látogatómnak áldott, szép húsvétot kívánok, sok locsolóval és piros tojással!



Kedves, mókás tálalása a főtt tojásnak, mellyel húsvéti hidegtálakat díszíthetünk,  de fogyaszthatunk csak magában, franciasalátával - ahogy most nálam -, vagy majonézes krumplival. Az ötlet sajnos nem az enyém volt, ITT láttam meg, de annyira megtetszett, hogy el kellett készítenem... 🐇

Hozzávalók 2 nyuszihoz: 3 főtt tojás a nyuszi testének, sárgarépa az orrának, rózsabors (vagy egyéb bors) a szemeiknek, snidling a bajszának, zöldfűszerek fűnek.

Elkészítése:
A tojásokat megfőztem, hideg vízben jól lehűtöttem, majd megpucoltam. A nyuszik testének szánt tojást hosszában óvatosan kettévágtam. Egy másik tojást szeletelővel karikára vágtam, a fejüknek 2-2 szeletet használtam fel belőle. A füleiknek a harmadik tojásból negyed-nyolcad cikkelyeket vágtam, a félreeső darabokat pedig kezeknek-lábaknak használtam fel. Kialakítottam az arcukat, és egy-két zeller- és bazsalikomlevelet, illetve snidlinget a lábuk mellé tettem, fűnek, növénynek imitálva.
A maradék tojásdarabokat belekevertem a franciasalátába.



15 megjegyzés:

  1. Nagyon édesek a nyuszikáid Katalin drága!
    Kellemes ünnepet kívánok Neked és kedves családodnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen kedves Juci, nektek is kellemes, szép ünnepet kívánunk!

      Törlés
  2. Nagyon ötletes és sokkal jobb a tied, mint az, ahonnan vetted az ötletet.
    Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok Neked és a kedves családodnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Lívia, nagyon kedves vagy :-) Nektek is kellemes ünnepet kívánunk, sok finomsággal!

      Törlés
  3. Nagyon cuki, mindig kreatív vagy!

    VálaszTörlés
  4. Vidám, békés ünnepet kívánok, szeretettel !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Neked is hasonlóan szép ünnepet!

      Törlés
  5. Áldott szép ünnepet kívánok.A nyuszik nagyon aranyosak.

    VálaszTörlés
  6. Vittem az ötletet és ma én is így díszítettem a hidegtálamat. Áldott, szép ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon örülök hogy Te is elkészítetted, mert nagyon aranyos :-)

      Törlés
  7. Nagyon aranyosak anyuszik!
    Áldott Húsvétot kívánok!
    Puszi:ÁGI

    VálaszTörlés
  8. Nagyon helyesek ezek a nyuszik! :)
    Boldog, békés húsvétot kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Vanilin, remélem neked is, és a többieknek is jól telt az ünnep :-)

      Törlés