2012. június 8., péntek

Epres joghurtpuding




Valami könnyű, epres édességet szerettem volna készíteni, ezért "ötvöztem" az epret és a joghurtot a pudinggal. Úgy tűnt jól variáltam az ízekkel, a joghurttól kissé savanykás, üdítően finom krémet kaptam.

Hozzávalók a krémhez: 1 csomag tejszín ízű DrOetker pudingpor, 4 evőkanál cukor, 4 dl tej, kb 15-20 dkg eper, 1 kis doboz natúr joghurt, ízlés szerint még porcukor, 
a díszítéshez: eper és tejszínhab.

Elkészítése:
A pudingot a tejjel és a cukorral hagyományos módon megfőztem. Az epret összedaraboltam, villával kicsit összenyomkodtam, cukroztam, és elkevertem a joghurttal. Mikor a puding megfőtt, még melegen elkevertem benne az epres joghurtot, tálkákba töltöttem és a tetejét eperrel kidíszítettem. Hűtőszekrénybe tettem, hogy jól lehűljön, majd nagy adag tejszínhabbal tálaltam.



7 megjegyzés:

  1. Nagyon jól mutat és nagyon finom lehet! Régebben annyira joghurtot nem szerettem , de rájöttem mostanra hogy mennyire finom akár jégkrémbe vagy más édességbe. Az embernek évek múltával még az ízlése is megváltozik!

    VálaszTörlés
  2. Szuper és micsoda szép színe van:) Vettem ma én is 1 kiló epret, még nem tudom mi lesz a sorsa. Szép hétvégét kívánok:)

    VálaszTörlés
  3. Ez igen:) Jöhetne most egy ilyen pohárkával:)

    VálaszTörlés
  4. Jajj de szuper, szép, és finom a pudding az eperrel, és pláne a krémmel a tetején...szivesen elfogadnák én is egy pohárkával!

    VálaszTörlés
  5. Tetszik a recept, üdítően könnyednek, mégis krémesen finomnak gondolom! Én is elfogadnék egy pohárkával! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi mindnyájatoknak, legközelebb majd küldök belőle :)

    VálaszTörlés
  7. Fincsi a puding, hiszen epret tartalmaz! :)
    Szép a poharad! (nekem is ilyen van:)

    VálaszTörlés