2017. március 29., szerda

Húsvéti hidegtálak - Kedvenc Képem Játék 2. fordulójára



Ismét Kedvenc Képem Játék van, most Zsuzsánál. Ami elég népszerűnek tűnik, hisz ez már a második ilyen játék a közelmúltban. Egy kedvenc képet kell választani a sajátjaink közül, és a linkkel együtt Zsuzsának elküldeni.

Tyúkanyó kiscsibéivel - és egyéb húsvéti hidegtálak a címe annak a három évvel ezelőtti bejegyzésemnek (ITT tekinthető meg), amiből választottam a kedvenc képemet, vagyis szerettem volna választani. Ezért így oldottam meg, mint a mesében, egy képet hoztam, de mégis többet 😊...
Ezért a játék feltételeinek egy kicsit rendhagyóan tettem eleget - talán elnézitek nekem -, mivel nem tudtam választani a sok aranyos állatka közül, ami mind nagyon a szívemhez nőt...
A tyúkanyó kiscsibéihez - a kép közepén látszanak - a piacon egészen kicsi tojásokat kaptam, nagy szerencsémre, hisz ez ritkaság. Ez nagy öröm volt számomra!

Sajnos egyik sem az én ötletem, de mindig csodálom, aki ilyeneket ki tud találni. Valahol láttam mindegyiket, aztán a "magam módján", a saját szerény képességeimhez mérten készítettem el őket. Szerintem mind könnyen elkészíthető, nem kell hozzá nagy ügyesség, sőt még a gyerekeket is be lehet vonni a munkába - ami kicsiknek és nagyoknak egyaránt örömet okozhat.
Ezért ajánlom mindenkinek, hogy akinek egy kis ideje és kedve van hozzá, lepje meg családját valamelyik kedves kis finomsággal....

Mindenkinek jó készülődést kívánok a közelgő a húsvétra!



4 megjegyzés:

  1. Már akkor is megcsodáltam őket!

    VálaszTörlés
  2. Nem számít, hogy hol láttad, kinek az ötlete és ne szerénykedjél, mert nagyon, de nagyon ügyes vagy. Én is láttam már a korábbi bejegyzésedben. Gyönyörű kompozíció.

    VálaszTörlés