2013. december 9., hétfő

Zelleres-majonézes krumplisaláta



Tálalható hidegtálakhoz, halak mellé, vagy bármi máshoz, amihez egyébként majonézes krumplit vagy franciasalátát ennénk, de önmagában is finom...

Hozzávalók mennyiség nélkül: zellergumó, krumpli, tejföl, majonéz, só, bors, mustár, kevés porcukor.

Elkészítése:
A krumplit kis kockákra vágtam és sós vízben puhára főztem. Mikor készre főtt leszűrtem, és a főzővizébe dobtam a vékony csíkokra vágott zellert. Egy-két percig hagytam a forró vízben (csak hogy ne legyen annyira nyers és kemény), ezt is leszűrtem, és a többi hozzávalóból készített tartármártásba kevertem.
Tálaláskor zellerlevéllel, paprika szelettel, csilipaprikával és két bors szemmel díszítettem, mókás kis arc lett belőle....



5 megjegyzés:

  1. Szeretjük a majonézes krumplit, a zellert is, együtt is biztos finom lehet. :)

    VálaszTörlés
  2. Már valóban kipróbálom ezt a zellerrel ízesített salátát mert már talán éppen blogodban láttam és kíváncsi vagyok hogy milyen. Nagyon szeretem a zellert a krumplit is így biztosan ízlene együtt!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinoska lett, nekem jöhetne csak így magában is! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól hangzik, ki fogom próbálni:)

    VálaszTörlés
  5. Köszi mindannyitoknak! Nagyon finom és egyszerű, bátran ajánlom kipróbálásra :-)

    VálaszTörlés